FBhttp://instagram.com/chaarle_/email

.

.

czwartek, 5 grudnia 2013

Moje ćwiczenia na pośladki .



Witam

Dzisiejszy wpis będzie poświęcony moim pośladkom. Po dodaniu na fanpage porównania
moich pośladków wiele dziewczyn zaczęło pytać jak to zrobiłam więc postanowiłam zrobić
o tym post na blogu .

Aby wygląd naszej pupy się zmienił bardzo ważna jest dieta a mianowicie : ograniczenie fast
food'ów , słodyczy, soli i tak dalej. Kolejny bardzo ważny aspekt w dążeniu do krągłych
pośladków bez cellulitu to ćwiczenia . Co ćwiczę na pośladki ? Mel B pośladki (trening 10 minut)
, squaty (zaczynałam od 40 a aktualnie robię 90) , od dwóch tygodni Ewa Chodakowska
6 min brazylijskie pośladki (czasem robię po 2 filmiki) i swojego czasu robiłam skalpel a
w nim są też ćwiczenia na pupę ( wykonałam 8 skalpeli ) .

Jeśli chodzi o pielęgnację skóry to nie smaruję się kremami ani innymi specyfikami i nie robię
żadnych masaży ;)


                                        Aktualna sylwetka 














Ćwiczenia



37 komentarzy:

  1. Gratuluję :)
    czarnamyszka1994.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A w ile osiągnęłaś taki wynik :) ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo proszę, moje 2 ulubione ( i jedyne prócz tradycyjnych przysiadów i wypadów) zestawy ćwiczeń na pośladki :) Efekty są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wlasnie ile czasu zajelo ci osiagniecie takich. super rezultatow ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sylwetka a pośladki naprawdę cudowne takie okrąglutkie :D:D Mega motywacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dziękuję ale jeszcze nad nimi pracuję ;*

      Usuń
  6. Jesteś moją bardzo dużą motywacją. Jeszcze nie daje rady tak dużo ćwiczyć ale widzę poprawę

    A co do Twojej sylwetki to jest świetna, naprawdę ,mega gratulacje ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;*

      Ja też początki miałam trudne ale było coraz lepiej i lepiej ♥

      Usuń
  7. Idealna figura :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ;) a z przysiadami to po ile robisz dziennie i co ile dni zwiększasz i o ile? 90 przysiadów pod rząd czy z przerwami?

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW jaka różnica :) Gratuluję! To i ja spróbuję tych ćwiczeń bo po ciąży trzeba troszkę nad sobą popracować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają jak z photoshopa :D gratuluje sukcesu bo naprawdę wiele osiągnęłaś!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello. remarkable job. I did not imagine this. This is a remarkable story. Thanks!
    jeux de jewel

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne pośladki! Gratulacje! I pytanie, a rozbudowały Ci się uda? Boję się, że przy robieniu squatów zbudują mi się takie ogromne uda, jak widzę je na zdjęciach u niektórych kobiet, to mnie przerażają :O

    OdpowiedzUsuń
  13. mam pytanie, czy przez robienie przysiadów, zmniejszyły Ci się uda?
    bo mi na tym najbardziej zależy ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow :D jestem pod wrażeniem :D sama muszę się w końcu zmobilizować do ćwiczeń :P

    http://maddies-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. :O aż sobie zapiszę linka do tego posta żeby od jutra zacząć! swietny efekt :o
    może wspólna obserwacja ?? daj mi znać :)
    i byłabym bardzo wdzięczna gdybyś kliknęła w linki persunmall u mnie na blogu :)
    pozdrawiam!
    DOMINIKALICIOUS

    OdpowiedzUsuń
  16. wow 8 skalpeli to kilka godzin ćwiczeń ;P Ja maxymalnie zrobiłam 3 killery pod rząd, ale i tak jestem z siebie dumna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. czy wszystkie te cwiczenia wykonywałaś w jeden dzień ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Rezultaty ogromne! Szacuneczek :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ćwiczyłaś codziennie? :) czy np 4 razy w tyg? ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. A kiedy zaczelas miec efekty

    OdpowiedzUsuń
  21. Super pośladki! Gratuluje wytrwałości efekty wow...

    OdpowiedzUsuń
  22. Ćwiczenia robiłaś codziennie?
    Super efekt!

    OdpowiedzUsuń