FBhttp://instagram.com/chaarle_/email

.

.

sobota, 7 stycznia 2017

Mniej niz 48 godzin do lotu !


Witam :)

Nie wiecie jak sie ciesze, ze moge byc tutaj ponownie z Wami !! Nawet jesli osob ktore mnie czytaja moge zliczyc na palcach jednej reki jestem bardzo z tego powodu szczesliwa ❤

Za mniej niz 48 godzin mamy samolot najpierw do Dubaju gdzie czekamy okolo 2 godziny na nastepny samolot do Bangkoku. Aktualnie koncze pakowanie co jest bardzo ekscytujace :) Sa to moje pierwsze wakacje i jestem troche zestresowana ale mam nadzieje, ze wszystko pojdzie po naszej mysli :)


Plan naszej podrozy jest mniej wiecej taki :

 
Bangkok
 

 

7 komentarzy:

  1. Udanej podróży :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. અમે વિવિધ સ્વાસ્થ્ય સમસ્યાઓ સારવાર માટે દવાઓ પૂરી પાડે છે એક દવા છે કે પહેલેથી જ અનાજ સાથે પૂરી પાડવામાં આવે છે ઉપયોગ કરીને સંપૂર્ણપણે રોગ ઇલાજ કરી શકો છો દ્વારા.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  3. અમે વિવિધ સ્વાસ્થ્ય સમસ્યાઓ સારવાર માટે દવાઓ પૂરી પાડે છે એક દવા છે કે પહેલેથી જ અનાજ સાથે પૂરી પાડવામાં આવે છે ઉપયોગ કરીને સંપૂર્ણપણે રોગ ઇલાજ કરી શકો છો દ્વારા.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na relację z podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też liczyłam na jakąś relację, bo własnie za tydzień się wybieramy. Mialam nadzieję, że się czegoś dowiem

    OdpowiedzUsuń